Sperăm că ești mulțumit de orice achiziție pe care ai făcut-o sau serviciu pe care l-ai primit de la noi. Cu toate acestea, dacă există ceva care te-a nemulțumit, te rugăm să iei legătura cu Serviciul Clienți, pentru a încerca să rezolvăm situația.
Te rugăm să utilizezi formularul de contact pentru a trimite reclamația și verifică e-mail-ul pentru eventuale notificări. Dacă dorești să adaugi mai multe informații despre reclamație, poți răspunde la e-mailul de notificare a creării ticketului.
Un membru al echipei Servicii Clienți te poate contacta în caz că avem nevoie de mai multe informații. Îți vom aduce la cunoștință rezultatul reclamației și următorii pași.
Iată câteva întrebări frecvente care îți pot fi de ajutor:
Probleme de livrare
Coletul/produsul meu este deteriorat
Nu am primit coletul, chiar dacă statusul de urmărire este „livrat”
Am primit produsele greșite sau mai multe produse decât am comandat
Am primit comanda unui alt client
Probleme cu produsele
Produsul nu este conform așteptărilor