Uneori, livrările sunt întârziate din motive independente de voința noastră. În cazul în care coletul tău ar fi trebuit să fie deja livrat, te  rugăm să verifici statusul livrării utilizând linkul din e-mailul de expediere a coletului sau accesând site-ul partenerului de livrare și introducând ID-ul de urmărire.

 

Dacă statusul serviciului de urmărire arată Adresă incompletă/Adresă incorectă, ar trebui să contactezi direct partenerul de livrare pentru a rezolva problema.

 

Dacă statusul coletului nu a fost actualizat timp de câteva zile sau dacă ai nevoie de asistență suplimentară, te  rugăm să contactezi Serviciul Clienți.

 

Te rugăm să ai pregătite următoarele informații pentru a te putea ajuta cât mai repede posibil:

  • numărul comenzii și ID-ul de urmărire/numărul clientului
  • detaliile solicitării
  • preferința pentru o rambursare sau o înlocuire dacă se dovedește că pachetul este pierdut

 

Vom contacta partenerul de livrare pentru a începe procesul de localizare a coletului. Știm că ești nerăbdător să primești coletul, așa că îți vom da de știre cât mai repede posibil.