Logo
  • Comenzi
  • Livrare
  • Produse
  • Retururi & reclamații
  • Cont Client
  • Cumpărăturile la noi
  • Contactează-ne
  1. Pagina de început
  2. Comenzi

Comenzi

Informații despre comandă

    Cum creez un cont de client? Pot comanda fără un cont de client ? Există o valoare minimă și maximă a comenzii? Livrarea include o factură printată? Este securizat website-ul?

Plată

    Ce metode de plată oferiți? Cum selectez sau modific metoda de plată? Plata online prin card a eșuat – ce ar trebui să fac? Am primit o notificare de plată chiar dacă am achitat comanda

Statusul comenzii

    Voi primi o confirmare a comenzii? Cum pot afla când îmi este expediată comanda? Cum îmi pot urmări comanda?

Modificări & anulare

    Pot modifica comanda sau adresa de livrare? Pot anula comanda? Pot combina mai multe comenzi?

zooplus Relax

    Cum funcționează abonamentul pentru comenzi recurente? Cum pot crea un abonament pentru comenzi recurente? Cum îmi pot modifica sau anula abonamentul de comenzi recurente? Voi primi o notificare înainte de expedierea următoarei mele comenzi programate?