Ne propunem să procesăm și să expediem toate comenzile cât mai repede posibil. Comenzile plasate folosind orice metode de plată, altele decât transferul bancar, sunt transmise depozitului nostru pentru procesare aproape imediat, odată ce plata a fost verificată. Chiar și în weekend!

 

Însă, în funcție de statusul comenzii, ai posibilitatea de a o anula din contul tău ”my zooplus”. 

 

Accesează secțiunea Comenzile mele din my zooplus, selectează comanda pe care dorești să o anulezi și dă clic pe butonul Anulează comanda. Alege motivul anulării și confirmă acțiunea prin clic pe Anulare comandă

Se va afișa automat un mesaj pentru confirmarea anulării și totodată îți vom trimite și o notificare de anulare prin email.

 

Atenție:

 

Opțiunea de anulare a comenzii din contul my zooplus depinde de stadiul de procesare în care se află comanda, precum și de metoda de plată a acesteia.

 

Dacă opțiunea de anulare a comenzii nu este disponibilă în dreptul acesteia, te rugăm să contactezi echipa Relații Clienți pentru a solicita anularea. Este însă posibil ca aceasta să nu mai poată fi realizată din păcate (în funcție de stadiul de procesare în care se află comanda). 

 

Dacă anularea nu mai este posibilă, iar comanda este expediată, ai opțiunea de a refuza recepția acesteia la livrare, caz în care compania de transport o va returna către noi.

 

În cazul în care comanda ți-a fost deja livrată, poți returna produsele pe care nu le dorești în termen de 14 zile de la primire. Te rugăm să consulți Politica de retur pentru mai multe detalii.