Acceptăm următoarele tipuri de plată:

  • Card bancar (Visa, Mastercard)
  • Transfer bancar
  • Plată ramburs

 

Toate metodele noastre de plată sunt complet securizate. Toate informațiile personale (cum ar fi informațiile de plată, e-mailul și adresa) și detaliile de plată sunt protejate prin criptare și printr-un proces suplimentar de autorizare.

 

Plată online prin card

Cardul bancar nu va fi debitat până când comanda nu părăsește centrul nostru logistic. Când adaugi un card nou, poți selecta să salvezi detaliile cardului pentru achiziții viitoare.

 

Transfer bancar

Asigură-te că incluzi numărul comenzii în câmpul de referință pentru plată atunci când introduci informațiile pentru transferul bancar. Te rugăm să transferi suma în următorul cont:

 

zooplus SE

UniCredit Bank S.A. (Agenția Grigore Mora)

IBAN: RO50BACX0000000734956001

SWIFT (BIC): BACXROBU

 

Procesarea transferurilor bancare poate dura 1-3 zile lucrătoare. Comanda ta va fi procesată odată ce plata este primită integral.


NOU: Plata cu Apple Pay
Apple Pay este disponibilă ca metodă de plată pentru dispozitivele iOS în aplicația noastră și în versiunea de mobil a magazinului nostru. Poți selecta această metodă de plată în momentul plasării comenzii. Este accesibilă prin Safari și poți plăti folosind un card de plată asociat. Plătești direct prin intermediul contului tău Apple. Când plasezi comanda, vei fi redirecționat către Apple pentru a autoriza plata aferentă comenzii. De îndată ce primim informațiile despre autorizare, începe procesul de expediere - în funcție de timpii de expediere indicați.
În funcție de metoda de plată aleasă în Apple Pay, se va debita suma efectivă facturată, scăzând eventualele reduceri, vouchere etc., imediat după efectuarea expedierii.

 

În cazuri individuale sau în funcție de metoda de livrare aleasă, zooplus poate accepta doar anumite tipuri de plată.

 

Poți găsi mai multe detalii despre toate metodele de plată aici.