Ne propunem să procesăm și să expediem toate comenzile cât mai repede posibil. Comenzile plasate folosind orice alte metode de plată, altele decât transferul bancar, sunt transmise către centrul logistic pentru procesare aproape imediat, odată ce plata a fost verificată. Chiar și în weekend! Prin urmare, nu este posibil să modificăm o comandă, chiar dacă aceasta nu a fost încă expediată.

 

Te rugăm să contactezi Serviciul Clienți pentru a vedea dacă este posibilă anularea unei comenzi. Vom face tot posibilul pentru a fi de ajutor, cu toate acestea, anularea în acea etapă nu poate fi garantată.

 

Dacă există o eroare la adresa de livrare, este posibil să poți redirecționa livrarea la o altă adresă prin intermediul website-ului curierului, odată ce coletul este în drum spre tine.

 

Dacă ai selectat transferul bancar și nu ai autorizat încă plata, în mod normal putem face unele ajustări la comandă. Te rugăm să contactezi Serviciul Clienți pentru a vedea dacă detaliile comenzii mai pot fi modificate.

 

Odată ce comanda a fost plasată, nu avem posibilitatea de a:

  • Aplica retroactiv un cupon/voucher 
  • Adăuga sau elimina un articol din magazinul de recompense
  • Schimba adresa de facturare