Siglă Sumar
  • Comenzi
  • Livrare
  • Produse
  • Retururi & reclamații
  • Cont Client
  • Cumpărăturile la noi
  • Contactează-ne
Pagina de început Livrare

Probleme de livrare

Coletul/produsul meu este deteriorat

Dacă ai primit un colet sau un produs deteriorat, te rugăm să contactezi Serviciul Clienți.   Te rugăm să ai pregătite următoarele informații pentru a te ...

A fost rătăcit coletul meu?

Uneori, livrările sunt întârziate din motive independente de voința noastră. În cazul în care coletul tău ar fi trebuit să fie deja livrat, te  rugăm să ver...

Nu am primit coletul, chiar dacă statusul de urmărire este „livrat”

Dacă te afli în această situație, te rugăm să contactezi Serviciul Clienți.

O parte din comandă lipsește

Dacă nu ai primit toate bunurile comandate, te rugăm să verifici mai întâi dacă livrarea include mai multe colete. Vei găsi aceste informații în notificarea...

Am primit produsele greșite

Dacă ai primit bunuri greșite sau o cantitate greșită dintr-un produs comandat, te rugăm să contactezi Serviciul Clienți.   Te rugăm să ai următoarele inf...

Am primit comanda unui alt client

Dacă ai primit un colet destinat altui client, te rugăm să contactezi Serviciul Clienți.