my zooplus

Care sunt avantajele unui cont de client „my zooplus”?

Sunt multe avantaje, iată câteva dintre ele: Poți urmări comanda curentă Îți poți actualiza datele personale, precum adresa de livrare, parola etc. Poți...

Cum creez un cont de client my zooplus?

Vei primi opțiunea de înregistrare în timpul procesului de plasare a comenzii. Este rapid și ușor să creezi un cont de client my zooplus, iar înregistrarea ...

Cum îmi pot schimba sau reseta parola?

Pentru a-ți schimba parola, te rugăm să te conectezi la contul tău de client my zooplus și să accesezi secțiunea Administrare cont – Informații personale, u...

Cum schimb adresa de e-mail?

Pentru a-ți schimba adresa de e-mail, te rugăm să contactezi echipa relații clienți.

Unde îmi găsesc datele personale și cum le pot schimba?

Pentru a modifica informațiile personale, te rugăm să te conectezi la contul de client my zooplus și să accesezi secțiunea Informații personale. Vei găsi to...

Unde sunt facturile mele?

Găsești o prezentare generală a comenzilor și a facturilor tale anterioare  în format PDF în secțiunea Comenzile mele a contului de client my zooplus.   F...

Mă mut într-o altă țară. Pot continua să cumpăr de la zooplus?

Poți găsi magazine online zooplus în toată Europa, în aproape toate limbile europene. Așadar, dacă te muți într-o altă țară, poți achiziționa în continuare ...

Cum îmi pot șterge contul de client?

Dacă ești client înregistrat, te rugăm să utilizezi formularul OneTrust pentru a solicita ștergerea contului.   Dacă ai comandat fără un cont de client (c...

De ce există o limitare de caractere pentru secțiunea Adresă din formularul adresei de livrare?

Stabilirea unei limite de 35 caractere pentru adresa de livrare a fost necesară pentru a garanta o procesare rapidă și precisă a comenzilor. Acest lucru aju...