Siglă Sumar
  • Comenzi
  • Livrare
  • Produse
  • Retururi & reclamații
  • Cont Client
  • Cumpărăturile la noi
  • Contactează-ne
Pagina de început Retururi & reclamații

Retururi

Cum returnez un produs?

Dacă dorești să returnezi un produs, te rugăm să contactezi Serviciul Clienți.   Te rugăm să ai următoarele informații pregătite pentru a te putea ajuta c...

Îmi pot schimba produsul pentru o altă dimensiune/culoare sau alt tip?

Dacă dorești să schimbi produsul pe care l-ai primit pentru o altă dimensiune, tip, culoare etc., va trebui să plasezi o comandă pentru noul produs. Ai la d...

Există o limită de timp pentru returnări?

Dacă, din orice motiv, nu ești complet mulțumit de achiziție, ai la dispoziție 14 zile (de la data la care ai primit bunurile) pentru a ni le returna pentru...

Am returnat un produs – ce se întâmplă în continuare?

Odată ce am primit și procesat bunurile returnate, vei primi confirmarea prin e-mail.

Am returnat un produs, dar nu a fost încă rambursat

Când returnezi un produs, suma va fi creditată folosind metoda de plată inițială, odată ce am primit și procesat articolul returnat.   Te rugăm să contact...

  • Despre noi
  • Cariere zooplus
  • Investor Relations
  • Informații legale
  • Termeni şi condiţii
  • Deșeuri și protecția mediului
  • Contact
  • Taxa şi durata de livrare
  • Metode de plată
  • Program de afiliere
  • Confidenţialitate & protecția datelor
© zooplus SE