Logo
  • Comenzi
  • Livrare
  • Produse
  • Retururi & reclamații
  • Cont Client
  • Cumpărăturile la noi
  • Contactează-ne
Pagina de început Retururi & reclamații

Retururi

Cum returnez un produs?

Dacă dorești să returnezi un produs, te rugăm să contactezi Serviciul Clienți.   Te rugăm să ai următoarele informații pregătite pentru a te putea ajuta c...

Îmi pot schimba produsul pentru o altă dimensiune/culoare sau alt tip?

Dacă dorești să schimbi produsul pe care l-ai primit pentru o altă dimensiune, tip, culoare etc., va trebui să plasezi o comandă pentru noul produs. Ai la d...

Există o limită de timp pentru returnări?

Dacă, din orice motiv, nu ești complet mulțumit de achiziție, ai la dispoziție 14 zile (de la data la care ai primit bunurile) pentru a ni le returna pentru...

Am returnat un produs – ce se întâmplă în continuare?

Odată ce am primit și procesat bunurile returnate, vei primi confirmarea prin e-mail.

Am returnat un produs, dar nu a fost încă rambursat

Când returnezi un produs, suma va fi creditată folosind metoda de plată inițială, odată ce am primit și procesat articolul returnat.   Te rugăm să contact...

Am trimis din greșeală coletul greșit ca retur

Vă rugăm să vă asigurați că articolul corect și complet este returnat pentru a primi o rambursare. Dacă ați trimis din greșeală un articol greșit către zoop...